8-12 jan 2019

Opbrengsten

Schaats voor KiKa heeft de eerste editie in 2017 ruim 136.000 euro aan sponsorgeld opgehaald. De opbrengsten van Schaats voor KiKa gaan naar Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa). KiKa heeft als doel om de genezingskans naar 95% te vergroten. Om dit te realiseren is er nog veel kostbaar onderzoek noodzakelijk.

Kosten
Het grootste gedeelte van de opbrengst gaat naar KiKa om de genezingskans naar 95% te vergroten. De rest van het geld wordt geïnvesteerd in Schaats voor KiKa om nog meer geld op te halen. Deze investering zorgt voor meer deelnemers die meer sponsorgeld ophalen. Over de eerste editie is er gemiddeld 1.900 euro sponsorgeld per deelnemer opgehaald. Het minimale sponsorbedrag is 1.600 euro.

Bekijk hier wat er met het sponsorgeld van Schaats voor KiKa gebeurt. Vragen? Mail naar info@schaatsvoorkika.nl of bel naar 088-3665406.

Impact
KiKa organiseert elk jaar diverse evenementen om fondsen te werven. Tijdens deze evenementen kunnen jong en oud samen een onvergetelijke ervaring beleven en zich inzetten voor een mooie opbrengst voor KiKa. Het enthousiasme van alle deelnemers blijft KiKa inspireren om mooie evenementen te organiseren. 

The Event Foundation
KiKa’s motto is "groot worden door klein te blijven". Om deze reden is de organisatie van Schaats voor KiKa in handen van The Event Foundation. The Event Foundation schenkt de netto-opbrengst van Schaats voor KiKa aan KiKa. Stichting The Event Foundation faciliteert fondsenwervende evenementen in opdracht van goede doelen. De daadwerkelijke organisatie besteedt The Event Foundation uit aan Emolife Event. Door haar charitatieve doelstelling schenkt The Event Foundation de opbrengsten van events en campagnes netto door aan het goede doel. The Event Foundation is door de belastingdienst aangewezen als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Meer informatie vind je op www.eventfoundation.nl.

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen